fredag 19 december 2008

Tack för i år!


I kväll blir vi jullediga och det ser jag fram emot och riktigt länktar till. Förutom lite skolarbete ska jag bara ta dagen som den kommer och se var vi hamnar...

Egentligen hade jag tänkt att skriva om mitt år när jag bara köpt ekologiska kläder och miljövänliga barnkläder-tips. För att inte tala om det hemska nyårslöftet jag redan uttalat och ångrat tusen gånger. Men jag tar det nästa år istället...

...eller när det nu blir. Ibland hamnar man ju framför datorn fast det inte alls var planerat från början!

God Jul & Gott Nytt År!

4 kommentarer:

  1. God Jul & Gott nytt 2009 från mig på NyfikenLiten.se! Hoppas att ni haft musigt med Mamma Mu. Vi här hemma har också julledigt nu, vilket känns riktigt skönt.

    SvaraRadera
  2. Jag har varit på väg flera gånger att beställa de fina Clothilde-kläderna och när jag väl gjorde det verkade det som om allt jag ville ha var slutsålt, såklart. Älskar trycket, så jag återkommer. God Jul och hoppas det blir ett fint edvina-år!

    SvaraRadera
  3. Ha en alldeles fantastisk jul och en härlig start på det nya året!

    Många kramar från Ekoblogg

    SvaraRadera
  4. Gott Fortsättning!
    Malin; Mamma mu kom väldigt lägligt i förkylningstiderna och pennorna är jättebra!

    Malvalín; Jag tror att jag har de flesta storlekar och färger i lager nu. Annars går det bra att skicka ett mail, då tar det 3-4 veckor...
    Men jag jobbar med nya tryck just nu, så du kanske ska kolla och se på dem först...?

    Ekoblogg; detsamma!

    SvaraRadera