torsdag 10 december 2009

En bättre påse...


Bild; abob


Jag har utan vidare resultat försökt att få min man att ta med sig tygpåsar när han handlar. Han har tyckt att de har varit för små eller haft förlånga handtag. Han har även klagat över att de påsar som finns ofta verkar vara designade för kvinnor, vilket jag håller med om. Eftersom det nästan alltid är han som handlar översköljs vi vid det här laget av papperspåsar.
Men så hittade jag detta företag, abob, som gjort en tygpåse med papperspåsen som förebild i en enkel, maskulin design som dessutom tilltalar mig väldigt mycket.
Enligt min smak är de skitsnygga, enligt min man är de värda att köpa och börja använda - gäller bara att komma ihåg att få med dem till affären...

2 kommentarer:

  1. Hahahaaaa.Klrt fungerande julklapp!! Kram HansOlov

    SvaraRadera
  2. Ja, det blev ju några stycken som fick denna i julklapp... *hehe*

    SvaraRadera