måndag 12 maj 2008

Svara på några frågor och få 20% rabatt hos edvina.nu

edvina.nu har varit öppen i fem månader och jag har börjat fundera mycket kring mitt sortiment. I början var tanken att jag skulle ha mycket könsneutrala kläder. Därefter var det en period då jag sålde mest av typiska pojk- och flickkläder vilket gjorde att jag beställde hem fler sådana kläder. För som jag har skrivit tidigare här så har jag på någotsätt ändå utgått från paradoxen att ha ett sortiment med könsneutrala- och pojkkläder...

Till hösten planerar jag att ta hem fler märken och jag skulle så gärna vilja veta med om vilka som handlar hos edvina.nu. Därför har jag gjort en enkät som jag hoppas ska ge svar på mina frågor.

Jag kan inte programera och fick omöjligt mitt formulär att fungera. Därför får man gå in i vänstermenyn och väl där måste man kopiera enkäten, klistra in den i sitt wordprogram eller direkt i ett mail, fylla i den och maila den tillbaka till info@edvina.nu

Det är lite jobb men som tack för hjälpen får man 20% rabatt.

Det är inte bara gamla kunder som får svara. Är man en framtida kund så går det också det jättebra! Ju fler åsikter jag får in desto bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar