torsdag 4 juni 2009

Bästa tygpåsen, är inte min...

Bild; edvina.nu

Det går inte så bra för oss att komma ihåg att inte köpa plastpåsar när vi handlar, vi har ett överflöd på papperspåsar trots att vi har säkert tio olika slags tygpåsar att välja bland. Det är det där att komma ihåg att ta med dem som är det svåra...

Min bästa tygpåse har jag sålt slut på i webbutiken, som så mycket annat, men den går att inhandla till ett betydligt bättre pris hos Lagerstedt & Company.

Och vad blir väl ett finare tryck än att låta barnen rita med textilkritor på tygpåsen - Då kanske man inte glömmer lika lätt...

Textilkritor har jag hittat hos Ekoleko och om jag minns rätt hos EkoKul (men min dator har så svårt att öppna den sidan att jag kunde inte kolla det just nu...)

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset.Verkligen en fin butik du hittade på Lagerstedt & Company

    SvaraRadera
  2. Jag håller med, jag gillar den. Och alla artiklar man kan läsa där!

    SvaraRadera