fredag 1 oktober 2010

I´m in love with nature my deer!

Bild; Många Rum


Min man tycker att det skulle vara fint med djurhuvuden på väggen...

Han menar att det skulle vara fint med riktiga, döda djurhuvuden i vårat hem...

Jag förstår inte vad han menar. Men jag vill ge honom detta vackra betonghuvud designad av Lotta Rubom som man själv väljer grenar att pryda med.

Och när min man inte förstår varför jag inte tycker det är fint med döda djurskallar på våra väggar så kan han läsa; "I,m in love with nature my deer" ...

5 kommentarer:

  1. Men är inte en riktigt mäktig älgkrona rätt snyggt ?? man behöver ju inte ha med skallen.
    Kvistar lät lite tamt...men jag förstår budskapet!// HO

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att älgkronor är jättesnygga på älgar i skogen... Älgar tycker jag också gör sig bäst i skogar och miljöer de själva väljer att vistas i ; )
    /pernilla

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att älghuvuden är fina... på älgen. Men visst tappar de hornen? Då kan de ju vara fina att ha på väggen... utan kranium. Annars kan du väl skapa ett eget älghuvud i något lätt material.. du som är så konstnärlig. Då vill jag beställa ett!

    SvaraRadera
  4. På tal om älgar så skulle det väl vara kul att åka på älgens hus i Bjurholm någon gång?

    SvaraRadera
  5. Vet ni vad jag just kom på; På vårat Cykelgarage hänger det älghorn!? Snopet : )

    Jag åker gärna till Älgens Hus!

    SvaraRadera