fredag 28 augusti 2009

Nytt Hus - Nytt tempo....





Vi har flyttat in i vårt nya hus och stortrivs. Jag har hunnit jobba med min nya hemsida för mina tygtryck, Clothilde. Min plan var att trycka och jobba som galen fram till dess att vår bebis föds om två månader. Nu blev det inte som planerat, istället måste jag ta det lungt för den lille har börjat förbereda sig på att komma ut.
Från att haft ett högt tempo, mycket att göra och stora planer ska jag nu mest vila. Det är en stor omställning för mig. Just nu är det ganska frustrerande men jag tror att jag kan vänja mig bara jag kommer på vad jag ska göra istället för allt jag borde ha gjort.
Så istället för att packa upp flyttkartonger och ställa sakerna där de ska vara kan jag läsa om inredning, tänker jag. Väldigt nyfiken är jag på den alternativa inredningstidningen Kloka Hem. Läs mer här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar