tisdag 24 november 2009

Min jacka förföljer mig...

Bild; Hampisfären

Jag tror att jag blir testad - kommer jag att klara av att följa mina oskrivna konsumtions regler? Nu hittade jag min jacka hos en Hampisfären, en svensk webbutik.
Dessutom hade de mycket annat fint! Jag vill haaa....!
Den lilla konsumtionsdjävulen på min axel talar oavbrutet; Det är kanske dags att köpa nya kläder, risken finns ju att jag aldrig kommer att komma i mina gamla kläder och jag borde nog unna mig. Är jag inte värd att få känna mig fin..?
Vänta vad är det för reklamjingel; att vara värd något? Att mitt värde mäts i materiella ting... Galet!
Jag klarar nog att stå emot den lilla rösten just nu men nästa gång jag verkligen behöver något kommer jag nog att besöka Hampisfären!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar