måndag 2 april 2012

Så trött...

Bild; Shiner

Trött på grund av förkylning och för lite sömn. Trött på grund av pigga barn som gärna umgås tidigt, tidigt på morgonen. Trött på grund av en tvååring som väcker mig med de finaste kärleksförklaringar som jag vet att jag måste ta tillvara på och borde uppskatta, men förtillfället föredrar att sova istället...

Jag skulle kunna sova hela dagen och hela natten. 

Gärna i en miljövänlig Shiner-säng som är byggd som en vagga för vuxna. Tänk att långsamt få gunga till sömns.

Enda nackdelen som jag ser det är om man har många pigga barn, då är nog risken stor att man vaknar av att sängen beter sig som om man var mitt i en storm...

Hade jag orkat hade jag gärna skrivit mer om Shiner,


2 kommentarer:

  1. Häftig säng!

    Hoppas att du kryar på digoch får sova gott.

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Det ska bli skönt med påskledigt : )

    SvaraRadera