måndag 4 augusti 2008

Slutrea hos edvina.nu

Nu är det halva priset på sommarkläder och kläder där jag bara har enstaka storlekar kvar. Jag behöver rensa hyllorna för att få plats inför höstkläderna.

I våras hade jag en enkät som jag bad mina kunder svara på. Deras svar och önskemål kommer att vara min vägledning inför höstens inköp.

Jag önskar att jag kan uppfylla allas önskningar men eftersom edvina fortfarande drivs på deltid och utan lån så kommer jag att till en början få göra vissa prioriteringar. Väldigt tacksam är jag ändå för mina den hjälp mina kunder bidragit till.

Och väldigt positivt överraskad att min vision stämde så bra med mina kunders önskemål!!!
Tack för hjälpen!

2 kommentarer:

  1. Blir det rea på ditt sortiment som finns i Glashyttan i Vaxholm också?

    SvaraRadera
  2. Det blir det!
    Ha det bra!
    /pernilla

    SvaraRadera