torsdag 2 december 2010

Underbara SkalleSkallror!


Bild; MalvaLin

För länge, länge sedan när första bebisen föddes i bekantskapskretsen hade jag börjat göra en skallra i papiér-mache som såg ut som en liten bebisskalle med två små tänder i sin glada underkäke. 

Det tyckte inte min kompis var passande så det blev ingen skallra...

Sen vet vi ju alla att Pirattrenden satte dödskallar på allt och alla. Den värsta vågen har passerat och kvar står  Skallarna av kvalité! 

Min kompis skulle inte idag säga att dessa är opassande; De är Miljövänliga, Giftfria och alldeles Underbara SkalleSkallror från MalvaLin! - Vad annars kan en bebis önska sig?

2 kommentarer:

  1. hittade din blogg när jag sökte på ekoleksaker :) här har dom oxå schyssta ekologiska leksaker www.blinkotoys.se något för dig kanske? //leena

    SvaraRadera
  2. Åh, vad fint!
    Tack för tipset! Jag lägger genast till den i länklistan : )

    SvaraRadera