tisdag 20 september 2011

Är det en fågelhund...


...eller kanske en blomsterhund? I alla fall en Guldhund!

Är de miljövänliga? - Ja!
Finns det ett verkligt behov? - Nja...
Är det ett impulsköp? -Ja, men... Jag har ju fönstershoppat dessa i ÅR!

Är de miljövänliga? -Ja!
Finns det ett verkligt behov? - Nja...
Är det ett impulsköp? -Ja, Men..!

Är de miljövänliga? -Ja!
Finns det ett verkligt behov? - Nja...
(det var en modell med ben jag hade tänkt mig...)
Är det ett impulsköp? -Ja, men... Stackarn har ju knappt nån päls... Det är Alpacka!!

Är de miljövänliga? -Ja!
Finns det ett verkligt behov? - Nej...
Är det ett impulsköp? -Jag köpte inget, Ok!?

(Åh, vad det grämer mig...)

2 kommentarer:

  1. Fiiin hund! Kilar iväg och impulsshoppar jag med tror jag bestämt ;)

    SvaraRadera
  2. Det förstår jag! Vilka sötnosar du har!!

    SvaraRadera