tisdag 6 september 2011

Jag tog en paus...



...och den blev lång.
Det började med att några helger gick åt för att måla om möbler vi köpt på nätauktion. Vi köpte linoljefärg från Av Jord och njöt varje penseldrag.

Sen hade jag tänkt att damma av stativet och använda lång slutartid för att ta fina bilder som jag ville dela med mig av på Hållbar Inredning. Men den yngsta var i en klätterfas och så fort jag intresserade min för en speciell möbel var han där och styrde om eller klättrade. Så stativ och lång slutartid var inte att tänka på. (Och Hållbar Inredning hann stänga.)

Småbarnslivet förändras så fort och jag visste att det där kaoset när man aldrig-får-det man-vill-göra-gjort och aldrig får avsluta det som påbörjats, den perioden är egentligen ganska kort. Så det gäller att ta vara på varje liten stund.

För den är redan över...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar