fredag 4 juli 2008

edvina i Vaxholm



I söndags var det venissage på utställningen i Glashyttan Waxholm där nu både mina webbutikskläder och mina handtryckta kläder finns att beskåda och för försäljning. Det har varit jätteroligt, hitintills gått väldigt bra och drömmen om en fysisk butik går inte riktigt att skaka bort, trots alla fördelar med webbutik.
Det har varit roligt att förbereda och tänka ut hur jag ville presentera mina kläder. Jag hade turen att hitta begagnade barngalgar hos Bula här i Umeå som har det mesta i företagsväg, det är också möjligt att köpa via webben.

Vi stannade några dagar i Stockholm. Naturhistoriska och tunnelbanan är de attraktioner som gjorde störst intryck på mina barn. Min lilla norrlänska fyraåring besvarar numer det mesta med - Schysst!

4 kommentarer:

  1. Va schysst!
    Clothilde får massa uppmärksamhet minsann! Å att dom är gjorda i bambu verkar fascinera många. Glöm inte att jag gärna köper isbjörnstrycket du hade kvar hemma!

    SvaraRadera
  2. Kul! Jag lägger undan isbjörnen till dig! Ha det bra! Vi hörs!
    /pernilla

    SvaraRadera
  3. Tack för länken, trevlig blogg här ska jag titta in mer.
    Blev lite nostalgisk också eftersom jag bott halva min uppväxt i Vaxholm.... insåg precis att jag saknar stan...

    SvaraRadera
  4. Jag länkar så gärna, Gillar din blogg!! Är lite avundsjuk på din trädgård...
    /pernilla

    SvaraRadera