torsdag 9 oktober 2008

Bra besked!


Igår firade vi med Ben & Jerry - vi fick veta att det ialla fall inte är cancer. Vi vet inte riktigt varför han blivit sjuk men det är stora förhoppningar att det kommer att läka ut av sig själv. Och efter att Adrian under gårdagen dansade en vild "fladdermusdans" i vardagsrummet så känns det som att han är på god väg!


Och när barnen lagt sig så frossade vi i B & J - världens godaste glass, som finns både som Rättvisemärkt och Klimatneutral. Den ekologiska på bilden har jag inte sett på vår affär ännu, men jag ser fram emot att prova den.


Tack alla snälla för era fina uppmuntrande ord under dessa veckor. Och för alla barn som inte får samma goda besked som oss vill jag ytterligare en gång påminna om ekobloggs insamling till förmån för barncancerfonden.

7 kommentarer:

  1. Underbart!!!!
    Kraaaam!!!
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Tjoho! Himmel så skönt! Om jag blev lättad av beskedet kan jag tänka mig hur ni känner! Grattis!

    Ben & Jerry's har ju som sagt supergoda Rättvisemärkta glassorter, hoppas också den ekologiska kommer i en butik nära oss snart! Vore gott att smaka!

    (PS. Läs gärna mitt inlägg om gifterna i plast, skrämmande som fasiken!)

    Många varma och glada kramar från Malin

    SvaraRadera
  3. Åh, vad skönt!!! Ni har varit i mina tankar mycket de senaste dagarna. (kortet var tomt på mobben, så jag kunde inte svara på ditt sms direkt)Hoppas vi får se er och valpen snart!
    Kram, Johanna

    SvaraRadera
  4. Åh vilka bra nyheter, underbart!
    Har tänkt mycket på er sen jag fick höra att ni varit till sjukhuset med A.

    /Stina (Ellens mamma)

    SvaraRadera
  5. Glad jag blir.
    Har tänkt på er - väntan kan vara grym.
    Men nu bara glädje!

    SvaraRadera
  6. Tack!
    Jag blir lite rörd...
    Adrian är bättre idag och länktar till dagis och barnen.För som han förkarade nyss, "Han älskar inte mig, han älskar bara Vera, lillEster och Ellen..."

    : )/pernilla

    SvaraRadera
  7. Vad skönt för er!!
    Ha det bra och ta hand om er!
    Hälsningar
    Susanne
    ekofamiljen.blogg.se

    SvaraRadera