söndag 5 oktober 2008

Vi tar det lungt...


Det är lugnt på bloggen och det händer inte så mycket på edvina.nu heller... Vi har det så bra vi bara kan medan vi väntar på att få veta varför vår lilla är sjuk.
Miljövänliga veckan, som var första gången som jag hade förberett vad jag skulle skriva på bloggen tillbringade vi på sjukhus. De har tagit stuckit, gjort ultraljud, siktröntgen och slutligen plockat ut en del av knölen. Vår lilla har varit så duktig...
Veckans bästa dag var onsdag då vi var hemma. Adrian satt i mitt knä och lyssnade på Anna Ternheims akustiska och vemodiga "What have I done" gång efter gång. Han tyckte den var "ganska vacker" och det tycker jag med.
När det här är över kommer vi vara så mycket bättre på att ta vara på nuet och njuta alla stunder som man egentligen gör ingenting...

4 kommentarer:

  1. Värme och kraft till er och hoppas att den lille snart blir frisk igen!

    SvaraRadera
  2. Tänker på er!
    Kram,
    Lisa!

    SvaraRadera
  3. Jag håller alla tummar och tår för att det ska gå vägen. Kom ihåg; man är vad man tänker!

    Vad duktig lillen är som bara gör det som ska göras utan protester, det är rörande att läsa.

    Ni finns regelbundet i mina tankar och mina förhoppningar!

    Lycka, hälsa och välgång till er alla!

    Många värmande kramar!

    SvaraRadera