torsdag 29 januari 2009

Hållbara Bloggar!

För en tid sedan fick Hellre Hållbart denna fina utmärkelse av Sygryn och Be Happy, - Tack så mycket!
Jag har funderat länge och kommit fram till att jag, om än det är långt mellan gångerna, läser fler än sju bloggar (som är antalet jag i min tur ska nominera) Eftersom Hellre Hållbart skrivs i syfte för att inspirera så vill jag uppmärksamma alla de som jag i min tur inspireras av och bestämde mig för att istället uppdatera mina blogglänkar.
Så titta gärna under Reflektion där jag lagt till fler gröna, miljörelaterade bloggar.
Under Inspiration har jag länkar till människor som inspirerat mig på andra sätt; CeciliaLi - min glasblåsarsyster, Tanya - genom våra långa samtal om vad som är viktigt här i livet fått mig att våga byta bana, Åsa - som med sina illustrationer inspirerar mig, inte så mycket i det jag gör utan att våga göra det... att våga stå för mitt uttryck och utveckla det.
Som inspiration har jag två länkar till några stickbloggar. Det är inte för att jag är bra på att sticka utan för att jag gärna vill bli det...
Via Vildängels blogg brukar jag söka mig till Drömma där jag brukar tappa både tid och rum bland hennes fina länkar. Jag ser henne som en Inspiratör för mig, om än det är mer än känsla än något som går att formulera.
Med tanke på det oformulerbara och senaste blogginlägget vill jag tipsa om El Perro Del Mars söta video, illustrerad av Åsa som man bara vill le till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar