fredag 25 november 2011

En liten tjuvtitt så länge...


Det tar mer tid än jag kan förstå. Ändå är det inte min första webbutik, men att trycka, fota, skriva tar tid, mer tid än vad jag ville komma ihåg.

Nu minns jag och hoppas ni har tålamod!

Mina tröjor finns i alla fall till försäljning hos Art & Eco med ett specialerbjudande för Caminoprenumeranter, just nu. Fler färger finns i butiken för de som har vägarna förbi Umeå.

Men köp ingen tshirt imorgon lördag, den 26 november, välj istället att låta det bli en Köpfri dag.

Det är en internationell kampanj som vill väcka reflektion kring konsumtion. För mer information och länkar, läs gärna Här.

 Själv kommer jag, till följd av min egen missuppfattning, ha en köpfri helg!
...och jobbfri, tror jag..
..kanske..!

2 kommentarer:

  1. Imorgon lördag är det 26 november :) En köpfri dag är alltid sista lördagen i november, förutom i Nordamerika som alltid firar dagen innan eftersom det är deras stora shoppingdag "black friday" då.

    SvaraRadera
  2. Tack för att du redde ut det, att det var så enkelt ; )
    Trevlig Helg!

    SvaraRadera