tisdag 1 november 2011

Eko Fan!


Hellre Hållbarts mest lästa inlägg genom åren är det om vår Eco Fan.

Jag kan ju se att det är det sökord som leder flest hit men kan ändå inte låta bli att undra om det inte är några som sitter och googlar för att förkovra sig i faktaspäckad miljömedvetenhet och läser 'eko Fan' och kan inte bara låta bli att kolla vem det kan tänkas vara...

Lite som jag som ung köpte Charta77 för jag ville vara en sådan som lyssna på musik med politiska toner men det slutade alltid med att jag poppade KSMBs "Jag vill bara Dansa" istället.

(Med den passande texten; 

Idag dansar mina barn till KSMB och jag har kvar mina Charta på vinyl, undanstoppade. 

Jag har kvar mina kasettband med Stefan Sundströms Demos också. Jag tänker lyssna på dem den dag jag lyckas komma ihåg att förbeställa "Stefans Lilla Gröna" till biblioteket i Byn och tänka att nu är den här cirkeln sluten. 

Jag har ingen aning om vad det står för eller betyder. Men ibland sluter man cirklar i livet och jag tror att det är bra...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar