måndag 7 november 2011

Jeans...

Bild; Monkee Genes

Är det inte lite ironiskt att när jag äntligen tar mig samman för att göra det mest miljövänliga och kämpar bort de sista kilona, för att komma i mina jeans jag köpte innan barnen blev till;

När jag står stolt framför spegeln och det går upp för mig att de är hopplöst omoderna. 

Omoderna i kategorin; Bakficks-lösa, åtsittande över låren och samtidigt enormt utsvängda. 
Dessutom måste jag ha varit minst sju cm längre...

Men trender kommer och går. Monkee Genes har en del liknande modeller.

Själv är jag inte riktigt där jag var för en så där tio år sedan och det kanske är ok att  köpa ett par nya? 

Monkee Genes, som är både ekologiska och rättvisa, finns bland annat hos Astrid goes Organic och Birds and Bees.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar