torsdag 8 december 2011

Tävla om valfritt pris från Clothilde!


Tävla om valfritt pris från Clothildes nyöppnade webbutik, samt presentkort.

Clothilde har främst handtryckta tshirts och barnbodys  i ekologisk bomull och en väldigt uppskattad blandning av bambu/ekobomull.

För att vara med i utlottningen behöver ni bara Gilla Clothilde på Facebook och/eller länka till tävlingen från er blogg. 

Har ni ingen blogg så går det bra att maila minst tre vänner och tipsa om tävlingen, samt Clothildes nyöppnade webbutik. Skriv i kommentarsfältet nedan, så är ni med i utlottningen.

För var tionde person som Gillar läggs det till ytterligare ett presentkort i vinstpotten!

Att både Gilla på Facebook och länka från bloggen ger dubbel möjlighet att vinna. 

Tävlingen avslutas i januari.

9 kommentarer:

  1. Jag gillar på Facebook (Carola Lindström)

    SvaraRadera
  2. Åh, kul att ni har en webshop också! det visste jag inte, har sett kläderna på art&eco, Umeå tidigare :)
    Jag har tipsat vänner, och gillat på fb, så är gärna med och hoppas på att vinna något fint :)

    SvaraRadera
  3. Kul! Jag gillar!

    SvaraRadera
  4. Hej Pernilla! Jag gillar dina grejer! Och önskar att jag vinner:)! ps jag gillar även på fejjan ds! Sara

    SvaraRadera
  5. Vad roligt, Pernilla!

    Gillar på Facebook, och tipsar i bloggen.

    Hoppas vi ses på ett AH-möte snart!

    /Carina

    SvaraRadera
  6. har gillat

    SvaraRadera