söndag 13 april 2008

Ett stort beslut...


Min webbutik har bara varit öppen i drygt fyra månader men jag tror att jag har funderat hela tiden om jag verkligen ska sälja bärsjalar.

Jag tycker det är det bästa en förälder kan köpa men jag kanske inte är rätt person för att sälja dem. Därför är ett beslut nu fattat och mina ekologiska Ellaroo Mei Tais och Mei Hip är på väg till Knyt An i Sätra och det känns väldigt bra.

Mina sjalar är i goda händer och jag får loss pengar så att jag kan börja trycka mina tröjor i sommar. Det känns också som att webbutiken blir lite mer enhetlig om jag bara har ekologiska barnkläder och ska jag utöka mitt sortiment med något så får det bli ekokläder för vuxna.

Tipsa om ekologiska bärsjalar har jag ju möjlighet att göra här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar