onsdag 9 april 2008

Jag har vunnit!


Jag brukar aldrig vinna någonting. Mycket beroende på att jag av den anledningen inte heller tävlar. Men Svenska Naturföreningen hade en tävling där de ville ha tips om miljövänlig design. Något som ligger mig varmt om hjärtat.

Jag mailade in mitt tips som vara Many Months, ett märke jag säljer i min webbutik , och deras smarta lösning på babykläder. Problemet med dessa söta mini kläder är att de blir för små alldeles för fort, samtidigt som man måsta he en större uppsättning eftersom små bebisar kräks och behöver byta flera gånger per dag. Many Months kläder är genom att de går att knäppa med knappar på olika sätt och vika ärmar och ben upp och ner - så kan man använda samma plagg en länge period. Det är supersmart!

I alla fall så vann jag! Och vad var priset? Naturskyddföreningens bok "Grön Design", en bok jag hade tänkt att läsa ändå!
Jag återkommer senare med omdöme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar