fredag 18 april 2008

Inte så hållbar vardag.

I natt vaknade jag av varma små armar runt min hals, min lilla hade blivit sjuk. I samma tanke som jag funderar hur sjuk han är kommer allt det jag hade planerat att hinna idag över mig. Jag konstaterar att min son kommer få stanna hemma från dagis och att resten ordnar sig.

Men sen kan jag inte somna om. Det är som att det rullar en lista framför mina ögon med saker jag ska göra, det jag måste göra och allt jag borde göra.

Det kanske var dumt att lägga tid på denna blogg när tid är det jag har ont om. Samtidigt så har jag kännt att den fungerar lite som en ventil, eftersom jag ofta sitter själv på dagarna så får jag lite styrsel på tankarna så jag inte pratar sönder folk när jag träffar dem. Att ha ett litet eget företag är lite som att vara hemma med barn och det ser inte heller så mycket ut för världen ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar